Followers

Tuesday, April 19, 2011

RUBY DRESS GIVEAWAY

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Jejejeng...ni entri pembukaan untuk blog baru aku iaitu Nor Adzwaty Rokkafella Contest...tujuan blog ni diwujudkan...sebab ianya khas untuk contest²an saja...rasa cam semak la kalo entri bercampur² kan...dengan segmennya...GAnya...entri gila²nya wakakaka...merepek x sudah² hahaha...

Ok straight to the point...tadi MOON ada tag aku sal GA ni...wooo teruja ni tengok dress tu...tapi aku muat ka...sebabnya aku ni gebu banyak wakakaka...terai jak la kan...manatau tuah di kaki aku plak kan...

So aku dah follow Cik Ruby yang gojes, yang vogue the vast, yang chomel cam aku jugak...eh...terperasan plak aku sekejap...kwang3x...senang...kalo ada pengumuman mengenai pemenang boleh tau cepat kan yahahaha...

Aku tag Suzan Ok...si bakal mama gendut hehehe...jangan marah haaa...nanti kena jual...~(o,O)~

(Kelik banner kalo mo join)

So kalo kamurang yang len mo join bleh la terjah blog Cik Ruby tu ya...cepat² tau sebab tarikh tutp GA sampai 20hb April pukul 12 tengahmalam...so cepat la join kalo mo jadi pemenang dress yang super duper gojes tu...:)

Pssst : buka blog guna Mozilla ni buat darah aku mendidih cepat...haish!!!

No comments: